Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Mocht u kaarsen, huisparfums of alles wat breekbaar is met schade ontvangen maak dan 3 foto’s:
- * 1 van het artikel met het verzendlabel op de doos
- * 1 hoe het artikel in de doos zat
- * 1 waarop de beschadiging goed te zien is
Mail of app deze naar ons en we proberen het zo spoedig mogelijk op te lossen.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@corntuinstaal.nl